Deklaracja dostępności
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji - Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.eurydice.org.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Brak dobrej widoczności fokusa klawiatury, dotyczy korzystania np. z Mozilla Firefox, gdzie brak widoczności fokusa utrudnia szybkie nawigowanie w serwisie za pomocą klawiatury.
- Niedostępność niektórych elementów za pomocą klawiatury. Można wykonać czynności oferowane za ich pomocą tylko przy użyciu myszy. Systematycznie wprowadzane są zmiany ułatwiające korzystanie z serwisu wyłącznie za pomocą klawiatury.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Łukasz Cherek - mejlowo lcherek@frse.org.pl lub telefonicznie +48 22 463 10 00.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Agnieszka Pietrzak-Kirkiewicz - Dyrektor Biura Promocji i Komunikacji FRSE,
- Adres: al. Jerozolimskie 142a, 02-305 Warszawa,
- mejl: agnieszka.pietrzak-kirkiewicz@frse.org.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji - Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności udostępnia następujące aplikacje mobilne:
Dostępność architektoniczna
WEST STATION I
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu są 3 miejsca przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
- Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
Wejście do budynku
- Do budynku prowadzą 2 wejścia od al. Jerozolimskich (przy Dworcu Zachodnim i pomiędzy budynkami West Station).
- Dostęp do obu wejść jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnością.
- Główne wejście przy Dworcu Zachodnim posiada drzwi obrotowe. Wejście od strony drugiego budynku West Station jest w formie rozsuwanych drzwi automatycznych.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
Przestrzeń za wejściem
- Przestrzeń za wejściem Recepcja znajduje się w centralnej części lobby, wejście od obu stron.
- Recepcja nie ma obniżonego blatu.
- W recepcji głównego budynku znajduje się pętla indukcyjna.
- Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.
Ciągi pionowe
- Możesz skorzystać z windy.
Winda
- Drzwi windy otwierają się automatycznie
- Winda głosowo zapowiada numer piętra.
- Przyciski w windzie nie posiadają cyfr w alfabecie Braille’a.
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
-
Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze, na wprost recepcji w lobby. Na powierzchni FRSE znajdują się dodatkowo dwie dostosowane toalety, na piętrze II i III, przy wejściu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak