Zawód nauczyciela w Europie: polityka, praktyka i odbiór społeczny

Szczegóły publikacji

The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions, and Policies

Raport prezentuje wybrane aspekty zawodu nauczyciela na przykładzie nauczycieli zatrudnionych w szkołach średnich I stopnia (poziom gimnazjum). Opracowanie obejmuje takie zagadnienia, jak: kształcenie kandydatów do zawodu, doskonalenie zawodowe, warunki pracy i dane statystyczne dotyczące populacji europejskich belfrów.

Można się z niego dowiedzieć m. in. jakie treści kształcenia oferuje się nauczycielom w ramach doskonalenia zawodowego, a czego tak naprawdę chcieliby się uczyć sami nauczyciele, ilu nauczycieli korzysta z mobilności podczas kariery zawodowej i kto za te wyjazdy płaci. Można też znaleźć odpowiedź na pytanie, czy, i dla kogo, zawód nauczyciela jest atrakcyjny w XXI wieku.

 

 

 

Uwaga, zmiana adresu!

Uwaga, zmiana adresu!

Już 16 czerwca nastąpi zmiana adresu siedziby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, Polskiego Biura Eurydice.

Prosimy o kierowanie korespondencji, która dotrze do Warszawy po 16 czerwca, na nowy adres:

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa

Do 16 czerwca dotychczasowy adres korespondencyjny pozostaje aktualny.

Prosimy o oszacowanie czasu potrzebnego do dostarczenia przesyłek i wysyłkę na odpowiedni adres zgodnie z powyższymi informacjami.

You have Successfully Subscribed!